Välkomna kråkor

God morgon!

Jaha, vad står på programmet i dag då för oss dagdrönare?
Det är konstigt vad snabbt man vänjer sig vid att inte jobba. Jag trodde att jag skulle klättra på väggarna av att gå hemma sysslolös men hittills har det inte varit några som helst problem.
Det bor nog en liten Anna Anka-lyxhustru i mig ändå, haha!

Tänkte i alla fall sticka bort till bibblan för att låna någon ljudbok som jag kan ta med mig på onsdag när jag ska till sjukhuset hela dagen. Att läsa går knappt eftersom den ena armen är upptagen med droppet och på den andra tar de blodtrycket var femtonde minut. Jag är alltså ganska låst där i sängen och det är så tråååååkigt.

Visserligen får jag en del Tavegyl (mot allergiska reaktioner) och det blir jag väldigt trött av men det är ändå förbaskat trist att ligga där i sängen och glo. Det enda som kan liva upp dagen lite är väl om jag får en kraftig reaktion och får svårt att andas igen. Då händer det grejer när personalen kommer springande, haha!

Blev lite lycklig i går när vi varit på Busfabriken.
Jag hade snorkråkor i näsan!
Det är man inte bortskämd med nu för tiden, minsann!
Sedan håren i näsan försvann har det mest varit ett evigt droppande men i går hade alltså smutsen antagit
en mer fast, knölig form.

Snorkråkor - nu för tiden är det lycka det!
Man kanske skulle spara dem som minne...?
:o)


Kommentarer
Postat av: nettan

Ja kan man vara glad åt lite har man mycket att vara glad åt, som det hette när vi var små!! Ha en bra dag sötnos!!!

2009-10-05 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0