Dags igen

Jaha, så var det alltså snart dags igen för avfärd till hospitalet.

Cancerbilen kommer och hämtar mig vid 11.30 och jag har packat lilla sjukhusväskan
med sådant man kan behöva för att fördriva tiden.




Nä, men vänta nu!
Vad är det för en liten rackare som har smugit sig in där?
:O)


Så här ska det ju vara:




Jaha, då har man ett par dagar framför sig då man är helt avskiljd från resten av världen.
Först två dagar på sjukhus, sedan flera dagar då jag är helt sänkt.
Tack och hej, leverpastej, liksom. Vi syns på måndag.

Jag har lite tid på mig när jag kommer till sjukhuset så då tänkte jag passa på att gå förbi frissan
och se om hon kan göra något åt min peruk för att få den att passa bättre.
Jag har inte använt den sedan jag var och hälsade på i Alex klass.
Det har i stället blivit sjalar på sista tiden.

Ta hand om er själva och världen medans jag är borta.
Ät mycket grönsaker och tvätta fötterna varje dag!

Håll tummarna för att det går lite fortare med antikropparna den här gången!
Har jag tur är jag hemma redan i morgon kväll, annars hörs vi på torsdag!

Mååååååånga, stooooora och vaaaaaarma kramar från er
Cancerlotta!
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Reservdelskvinnan

Sitter på din axel och kollar så allt gå bra!

Kämpar kramar!

2009-10-13 @ 09:31:43
Postat av: Ted!

lycka till med dom där förbaskade kropparna idag,och att cellgifterna hamnar där dom ska, tycker du ska ta med dig denlilla rackaren så¨du får nåt roligt att göra. tänker på dig



kram britt på öland

(på teds data)

2009-10-13 @ 10:05:17
Postat av: Nettan L

Håller alla tummar å tår för att det ska gå jättebra idag!

Kram på dig!

2009-10-13 @ 10:16:48
Postat av: Jessica T

Kram på dig. Hoppas det går fortare denna gången. Tänker på dig hela dagen!

2009-10-13 @ 12:36:52
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Stefan

Håller tummarna för dig... En fråga bara: vart tog konjaken vägen??? ;)

2009-10-13 @ 13:50:38
Postat av: nettan

vi hörs snuttan!! Var rädd om dig och ge herrn på moppo!!

2009-10-13 @ 17:57:51
Postat av: Stina

Tänker på dig, hoppas det går bra. Du får ta en riktig jävel när du kommer hem. Eller bjöd du upp den till dina "rumskompisar" Kram

2009-10-14 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0