Blodkroppar

Nu ringde läkaren från onkologen.
De vill att jag lämnar prov inför resan till
Bratislava för att se att mina vita blodkroppar är okej.

Om de ligger lågt ska jag ta antibiotika. Är de okej ska jag ta med mig medicinen och
om jag får feber ska jag börja äta dem och ta kontakt med sjukhus direkt i Bratislava.
Man blir ju lite nervös...

Frågade i alla fall, för säkerhets skull, om det är okej att dricka alkohol ifall jag äter antibiotika.
Läkaren sa att det är okej. :O)

Inte för att detta är någon slags fylleresa men det är ju gott att
ta någonting att dricka, eller hur?

Nu får vi hålla tummarna för att jag kommer att må bra medans vi är borta.
Det vore INTE kul att behöva uppsöka sjukhus.
Tanken är ju att det här är en resa för att ta det lugnt och bara ha det skönt.
Men jag kommer att resa med ett helt jävla apotek, haha!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas att ni får en riktigt härlig helg, passa på och njut, och gör bara saker som ni vill.Ni är båda värda att få komma iväg och få rå om varandra.Kram:)

2009-10-22 @ 15:37:24
Postat av: Stefan

Önskar dig och Toni en underbar helg i Bratislava (säkert felstavat=)!!!

2009-10-22 @ 16:16:25
Postat av: Liselotte

Stefan: Nej då, du har stavat Bratislava helt rätt. Däremot så heter min make Tony och inte Toni... :p

2009-10-22 @ 23:19:49
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0