Väggklättring

Lördag

Enganska tråkig dag, egentligen.
Alex är fortfarande sjuk så vi har inte kunnat hitta på någonting tillsammans.

Själv håller jag på att börja klättra på väggarna nu...
Känner mig väldigt pigg så hemmets fyra väggar känns för trånga.

På förmiddagen gick jag i alla fall bort till Erikshjälpens second handbutik för att se
om de hade några julsaker till fiket. Hittade en adventsljusstake i mässing som jag ska ha i skyltfönstret,
sex gamla fina kaffekoppar med fat och en söt julgardin till köket på caféet.
Allt detta tillsammans inbringade 85 kronor.
Klart godkänt!

:o)

Nu på eftermiddagen har jag varit och köpt vit väggfärg. Väggarna i hallen behöver målas,
har tänkt göra detta jättelänge men nu ska det banne mig bli av.
Jag har ju all tid i världen, om man säger så...

Se - vad bra det kan vara med cancer!
Utan den hade säkert det dröjt ännu ett år innan det blivit av!

Tycker just nu att livet, trots allt, är ganska bra.
Skulle vilja vara lite mer social, bara. Men alla människor jobbar ju!
Ingen har tid med lilla mig...

;o)


Puss på er alla underbara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0