TVÅ behandlingar kvar

Vet inte om jag har uttryckt mig lite suddigt...
Jag har inte EN behandling kvar, jag har TVÅ.

Nu på onsdag ska jag in för cellgiftsbuffé nummer fem och sedan gör jag
den sista (?) den 16 december.

Därefter väntar jag fyra veckor innan jag gör en ny skiktröntgen. Den visar om
lymfkörtlarna nu har krympt så mycket som läkarna förväntar sig.
OM allt gått som det ska så är jag då färdig.

Vad underbart det låter - eller hur???

FÄRDIG!!!

KLAR!!!

Kan knappt tro det. Det finns kanske en ände på den här skiten?
Herr Cancer har vid det här laget gått ner på knäna och de kommande
två behandlingarna ska golva honom totalt!

Är i dag också jätteglad över den senaste kommentaren på mitt förra inlägg...
:O)

Trallala - vad jag mår bra!!!

Puss i hårbotten på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0