Sovmorgon

God morgon!

Det blev en halvhyfsad sovmorgon...
Tony gick upp och tog hand om barnen men vid halv åtta ringde de från sjukhuset.
Så det var bara att harkla sig och försöka låta som att man var vaken... :o)

De sa att det var ganska fullt på sjukhuset i morgon så de ville
att jag skulle komma redan kvart i åtta. Det blir alltså till att skutta upp riktigt tidigt i morgon.
Men fördelen är ju att jag troligen kommer hem ganska tidigt också.
Då hinner jag med fredagsmys till Idol. Viktiga saker!!!

:o)

Efter samtalet somnade jag om och Tony tog ut telefonen så att jag inte skulle
bli störd om det ringde igen. Puss på honom! ♥

Låg sedan och trynade till kvart i tio. Åh, vad skönt det var!

Nu är det bara att ladda inför morgondagen. Då ska herr Cancer återigen få sig en rejäl omgång!

Liselotte/herr Cancer  5 - 0!

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

You go Girl!!!

2009-11-26 @ 18:17:32
Postat av: Suzann

Skrattet är den bästa medicinen och eftersom du inte har några hämningar och inte dina läsare heller så Var så god!!!



Det var en tysk, en italienare och en norrman som var dömda till döden.



Domaren gav dem tre olika val:



1: Bli skjuten

2: Bli hängd

3: Få AIDS-virus insprutat i kroppen



Tysken sa: 'Skjut mig i huvudet' PANG! Tysken dog direkt.



Italienaren sa: 'Häng mig'. Vips var italienaren också död.



Norrmannen sa: 'Ge mig lite av det där AIDS-viruset'.



Vakten sprutade in viruset i kroppen på norrmannen, som började skratta



så han föll ihop på marken. Vakterna tittade förundrat på varandra och



undrade vad som var fel på killen. Sedan sa norrmannen: 'Ge mig en



spruta till'. Vakterna gjorde som han sa och sprutade in ytterligare en



injektion. Nu skrattade norrmannen så han höll på att storkna, han



rullade runt på backen och tårarna bara sprutade. Slutligen frågade ena



vakten: 'Vad är det för fel på dig människa?' Norrmannen flinade och svarade:



'Ni är ju så korkade, jag har kondom på mig!'

2009-11-26 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0