Nyvaken

Ha!

Jag som inte trodde att jag skulle kunna sova i natt!


Klockan tio i går kväll däckade jag på soffan och jag har
alldeles nyligen kravlat mig upp därifrån...

Nu har jag precis tryckt i mig åtta tabletter och väntar på att bli något som
åtminstone liknar en människa igen.

:o)

Träffade en kvinna på sjukhuset i går som också har lymfom, fast en annan sort än jag.
Hon berättade att hon nu fått tillbaka sjukdomen, senast var för två år sedan.
Nu skulle hon gå igenom en ny behandling där hon skulle ligga inlagd tre dagar varje gång för att
den nya typen av cellgifter hon nu fick tog så lång tid...

Usch, vad nedbrytande. Det är därför jag inte tycker om att vara på sjukhuset.
Det är bara cancer, cancer, cancer. Känner man sig inte sjuk när man kommer dit så
gör man det definitivt när man åker därifrån.

:-p

Idag ska jag åka och handla lite grand i det vackra vinterlandskapet.
Gäller att passa på innan den stora tröttheten slår till i morgon!

Snökramar på er!


Kommentarer
Postat av: Suzann

Vill ge dig något uppmuntrande...

... några favoritcitat från Gamla tanter lägger inte ägg av Mark Levengod



"I kyrkan sjunger de sånger som kallas för salami." Helen, 5 år



"Jag har ätit en apostel en gång, men den var inte så god." Sofie, 7 år



"Om man vill bli smal jättefort kan man bara gå till doktorn och bli dammsugen." Marius, 6 år



"Man måste äta annars dör man. Men om jag bara äter lite och ger farmor resten, så kanske hon blir levande igen." Klara, 4 år



"Mormor har legat i magen på gammelmormor, mamma har legat i magen på mormor och jag har legat i magen på mamma. Men i min mager ligger det bara köttbullar." Helene, 6 år



"Förr kom mjölken från kon, nu kommer den från Arla." Lars, 5 år



"En svärmor är en kvinna som inte tar andras känslor så högtidligt." Gustav, 7 år



"Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lite lösaktiga." Stina, 6 år



"Jag blir aldrig trött på farmor, men det blir farfar." Therese, 6 år



"Kroppen på djuret brukar sitta bakom huvudet och så hänger tassarna på undersidan." Katja, 6 år



Kram på dig

2009-11-05 @ 23:31:16
Postat av: Liselotte

Haha, du är för go Suzann!

2009-11-06 @ 11:12:02
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0