Nya hårbilder

Morrn, morrn!

Är fortfarande helt okej. Den stora smällen kom inte i dag heller så det verkar som
om det har gått bra den här gången!

Nojade ganska länge inför den här behandlingen.
Men se - man SKA inte ta ut något i förskott!
Nu har jag ju gått och våndats helt i onödan.

Att det ska vara så fruktansvärt svårt att leva helt i nuet, att inte gå och oroa sig över
sådant som ska komma när man ändå inte kan styra över det.

Min kropp har alltså nu anpassat sig efter cellgifterna och tar inte så mycket stryk längre.
Jag hoppas förstås att herr Cancer har tagit en jäkla massa spö men annars
har min trinda kroppshydda tydligen klarat sig bra.

Om det nu är bra... att man vänjer sig vid gifter.

;o)

Hur som helst - jag är i alla fall jätteglad för inför nästa - och sista! - behandlingen
kommer jag att kunna koppla av.

Trallalalala!!!

Flera har undrat hur jag ser ut på huvudet nu.
Ja, inte fan är det vackert, inte.
Inte någonstans.

Men jag är i alla fall glad för det lilla lurvet på huvudet som sticker ut åt alla håll!

Både ögonbryn och ögonfransar har glesnat betydligt.
Man behöver ju inte noppa någonstans, om man säger så...

Jag brukar ju ha en matta av långa ögonfransar men nu är det inte så mycket kvar.
Tillräckligt för att kunna få på lite mascara i alla fall och det gör stor skillnad för utseendet.
Det är skönt om man vill känna sig lite fin.
När jag bara går hemma bryr jag mig dock inte.
Är man cancersjuk så är man. Då har man rätt att se för jävlig ut - haha!

Sedan har jag fått väldiga ytliga blodkärl på kinderna.
Jag har alltid haft så där äppelkäcka, röda kinder (gud, vad jag har förbannat dem i min ungdom! :o))
men nu är det mycket värre med ilsket röda strimmor som röda sytrådar.
Får väl se om de bleknar med tiden.

Här kommer i alla fall några bilder från dagens fotosession:











Kommentarer
Postat av: brittan

så sööööööt...:)

2009-12-01 @ 21:27:45
Postat av: Liselotte

Britt: Jag älskar dig för att du ljuger!!! :o)



Puss!

2009-12-01 @ 21:56:31
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0