Ny hårväxt

Det har börjat växa små ulliga fjun på huvudet!

Den senaste tiden har jag upptäckt att det har börjat bildas en liten matta av små,
små bebishår uppe på min annars så kala hjässa.
Eller - hår och hår...
Det påminner mest om lite ludd!
Små, tunna, ljusa fjun som på en liten kyckling!!!

Riktigt gamla gubbar kan också ha sådant ludd, har jag sett.
Just det - korsa en ullig kyckling med en gles ryamatta och en gammal fjunig gubbe
- där har ni mig! Haha!

Bilderna är väl inte de bästa (prova själva att försöka ta bilder på ert eget huvud
med en billig kamera med taskigt objektiv!)
Men kanske, kanske kan ni skymta den
lilla, ljusa mattan mellan det mörka stubbet:

                    

Förmodligen kommer jag inte att få behålla det håret.
Jag har ju tre cellgiftsbehandlingar kvar så det ryker väl, förstås...
Men TÄNK att man kan vara lycklig över några små glesa bebisfjun som gör
att man inte ser riktigt klok ut!

:)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha! Jag känner igen mig. Jag brukade sitta och pilla på mitt, för det var så mjukt och mysigt... :-)

Kram

2009-11-03 @ 14:53:45
Postat av: Suzann

Men det ser ju ut som du ska bli blondin nu. Fortsättningsvis ska jag kalla dig BlondinBella(Lisa)

2009-11-03 @ 15:55:47
Postat av: Ted!

så söööt

britt på öland

(inte ted)

2009-11-04 @ 10:22:10
URL: http://idregut.blogg.se/
Postat av: Renee

för mej är du sötast av alla

2009-11-04 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0