Målarkludd

Vad roligt att fler och fler av er som följer min blogg ger er tillkänna!

Jag blir verkligen jätteglad när jag förstår att det faktiskt är en hel hög med
härliga människor därute som sitter och läser om mitt ganska alldagliga liv...
:O)

I dag har det blivit en hel del målande i hallen.
Men allt tar ju sån tiiiid! Jag vill att saker och ting ska vara färdiga med en gång!

Förkylningen ligger fortfarande på lur men har inte brutit ut ordentligt och jag har helt enkelt
bestämt mig för att den inte ska göra det heller!

Det gör så jäkla ont i mellangärdet när jag hostar. Känns rätt rejält i vänstra sidan också.
Tror att det är mjälten som spökar. Den var tidigare rejält förstorad på grund av herr Cancer.
När jag stod och tittade i spegeln buktade den ut så att det syntes.

Nu har den krympt rejält men är fortfarande lite större än normalt
så det är väl den som gör ont när jag hostar.
Den, och tumörjäklarna i mellangärdet.
Nån som vill ha dem, förresten? Jag har nämligen tröttnat på dem...

;o(


Nu är det softardags i soffan en stund.
Min cancerkollega Reservdelskvinnan tyckte att jag skulle ta mig en konjak.
En osedvanligt klok kvinna, det där!
Jag tror att jag ska göra som hon säger!

Skål och puss i vrångstrupen på er!♥


Kommentarer
Postat av: Suzann

Hej fick en go historia skickad till mig idag men den var lite oanständig så den skickar jag privat till dig ;oD

Krya på dig Kramisar

2009-11-17 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0