Lycka!

Jag har inte gått in i dimman!

Normalt så har jag ju legat fullständigt utslagen två dagar efter
behandlingen men jag mår faktiskt bra!

Och det, mina vänner - det är lycka!!!

Lite lätt illamående men det kan jag leva med.
Lite tung i huvudet - men inte värre än jag varit andra söndagar i mitt liv!

;o)


I dag var det lite julskyltning och dans runt granen här i Bodafors.
Vi hade ju fiket öppet och jag kunde vara med.
Tony och mamma stod utomhus och serverade glögg och jag var inne och skötte försäljningen.
Det gick dessutom riktigt bra!













Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt i kväll. Risken finns väl att jag trillar ihop annars.
Men just nu är jag bara väldigt glad och tacksam att det blev så mycket
skonsammare den här gången.

Och nu är det bara en gång kvar!!!

Inser ni - EN ynka gång!!!

Fredagen de 18 december - sedan kan jag börja fundera på framtiden igen.

Jag vet - cancern är kronisk och kommer med största sannolikhet tillbaka.

Men just nu SKITER jag i det.

Just nu är jag bara GLAD!!!


Puss i armhåla, knäveck, ryggslut och allt annat på en gång!

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Totte

De e bara jag - din man - som vill säga;

- fan va härligt o se dig skina av lycka!

Den här dan blev bonus - men du är värd varje liten sekund av välbefinnande... ;O)

2009-11-29 @ 19:49:57
Postat av: Suzann

Grattis till hela familjen! Vad glad jag är för er skull. Och vad fint ni har det på lilla cafét.Ps Träffade Britt i dag- Våra innebandylag möttes och då ägnade vi dig en tanke <3 Kramar och pussar på näsvingen

2009-11-29 @ 20:26:44
Postat av: Liselotte

Puss på dig, min älskling!

2009-11-29 @ 20:26:52
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: Karin

åhh, myspys.. Det verkar som ni haft en jättefin dag!

=)

2009-11-29 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0