Jul

Så, nu är jag hemma från shoppingrundan!

Hittade lite julsaker på second hand - lite tomtar, en julbonad och annat smått och gott.
Köpte även en fin krans att hänga på cafédörren.

Det ska bli så mysigt att julpynta där men är lite stressad. Det ska vara klart till nästa helg
då det är första advent och julskyltning men på onsdag åker jag ju in på cellgiftsbehandling
och vi vet ju hur jag mår efter det...

:P

Hittade i alla fall ett gäng med hyfsat billiga tomteluvor som alla vi på
caféet ska ha när julen närmar sig.
Gissa om mammorna är överlyckliga över det... Haha!



Nu ska vi snart bort och ta vaccinet mot grissjukan.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Kathrin DiFusco

Hej!



Jag fick i oktober diagnosen Hodgkins lymfom och har igår fått min andra cellgiftsbehandling. Det är så skönt att ha hittat din blogg, äntligen nån att prata med som går genom samma sak som jag. Du skriver att du gick och julshoppade, själv är jag livrädd för att gå ut.Jag är rädd att dra på mig en förkylning eller svininfluensan. Isoleringen under cellgiftsbehandlingen känns som ett stort problem för mig. Det skulle vara skönt om vi kunde prata lite då och då via nätet, om du ha lust och ork vill säga.



Ha det bra



Kathrin

2009-11-19 @ 15:18:37
Postat av: nettan

Söt du är!! Ha en riktigt bra helg min vän o stor kram!!

2009-11-20 @ 09:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0