Jobb

I morse var jag på jobbet.
Det är riktigt stora förändringar på gång på tidningen.
En konsult har köpts in för att leda förändringarna och hon var på redaktionen i dag.
Och för att inte missa all information kände jag att det var bra att vara med på det mötet.

Och det var en mycket vettig kvinna som jag tror på, så nu känns det som att det
kommer att bli en nystart på jobbet när jag kommer tillbaka efter jul.
Kändes som att jag ville komma i gång och jobba direkt!

Det var också himla roligt att träffa arbetskompisar även om inte alla var där i dag.
(Skit i golfen nästa gång, Leif!)

Här hemma har jag en febrig Alex. Han låter som att han har en potatis i halsen så det är
en präktig förkylning han åkt på, lilla gubben.
Och den förkylningen vill jag INTE ha!

Just nu är jag inne i en period då jag mår jättebra. Visserligen lite trött fram emot eftermiddagen
men efter lite vila är jag okej igen. Energin och lusten finns där
och det är så härligt!!!

Trallalalala - så himla gla e ja!

I morgon MÅSTE jag ringa till läkaren.
Mina blodförtunnande sprutor håller på att ta slut och senast ville läkaren inte skriva ut fler eftersom det
var oklart om jag skulle behöva ta dem längre. Glömde dock att ta upp det här vid
förra behandlingen så jag har inte fått något svar på om jag kan sluta med dem.
Och sluta vill jag!

Jag är så in i h-e trött på detta stickande varje kväll! Jag är gul, lila, blå, rosa - you name it!
Dessutom bildas det i bland små knölar under huden när jag tagit en spruta.
Jag vet inte vad det är, om det är små blodansamlingar eller nåt,
men det är hårda knölar stora som en ärta ungefär. Och då är det kört att ta
sprutan där nästa dag.

Om jag kunde få lägga av med detta lovar jag att vara snäll ända fram till... på lördag!
;o)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Konsult? Men herregud, det kostar väl pengar? Vad har hänt? Skönt att höra att du mår bra! Blev lite orolig när bloggen var tyst i flera dagar efter akutbesöket på sjukan! Hälsa Småland från mig!

2009-11-12 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0