Hår

Hallå, var är ni?

Ni lämnar inga kommentarer längre...

:o(

Jag kan ju se att det är många som är inne och läser på min blogg men det är
sällan några kommentarer nu för tiden.
Har ni tröttnat?

I dag är det en typisk söndag.
Alex är fortfarande sjuk så i morgon blir det vårdcentralen med honom. Jag tror att han har halsfluss.
Han är precis igensvullen i halsen och kan knappt prata. Jag har inte fått i honom någon mat sedan i
torsdags och han har jätteproblem att dricka så han behöver förmodligen penicillin.
Min lilla stackars gubbe... ♥

10 dagar kvar till nästa behandling och jag försöker verkligen ta tillvara på den här tiden
när jag känner mig okej. I kväll blir det nog lite målning i hallen så att jag hinner färdigt
tills det är dags att gå in i dimman igen...

Håret växer fortfarande. Hörde ju att både det, ögonbryn och ögonfransar kan ryka efter
fjärde behandlingen men än känner jag inget av det.
Hoppas, hoppas, HOPPAS att det får vara kvar!!!

Visserligen har både ögonbryn och ögonfransar glesnat betydligt. Det beror väl på att man
tappar  strån hela tiden men att det inte kommer något nytt på mig.
Men jag har i alla fall lite och det betyder jättemycket.
Cancern har redan gjort mig snaggad och fet - det räcker med det!
;o)

Tittade på bilder på mig själv från i somras och det är nästan en annan människa.
Men det vore väl å andra sidan konstigt om inte sjukdomen - och cellgifterna - satte sina spår.


Puss i nacken!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Att ögonbrynen glesnar behöver inte vara någon nackdel. Nu vet jag inte hur det är med dig, men mina var ganska "buskiga" innan, men nu behöver jag knappt plocka dem alls!

Och jag har inte tröttnat på varken bloggen eller kommenterandet, bara det att jag oftast sitter på jobbet när jag läser... :-)

Kram

2009-11-15 @ 16:25:17
Postat av: Reservdelskvinnan

Tjingeling ja är här i alla väder och kolla så du är ok...sen tror jag många är sega av gråvädret....

ja njut nu för fasiken 10d.. sug på alla karameller samtidigt.. tror du få behålla dina bryn och fransar.. mina blev bara glesa oxså, hu så hemskt och tappa dom.. du är vacker kvinna innombords det är det som räknas inte kilo och skallighet.. må gott och NJUT hi,hi av ångorna av färg m.m

2009-11-15 @ 17:51:52
Postat av: Tina

Och jag är här. Synd att jag inte var på jobbet när du var där! Stor kram!!

2009-11-15 @ 19:47:17
Postat av: nettan

Hej du vännen, vi är här!! Men alla är halv eller helsjuka o då blir det inte så mkt kommentarer. Hoppas du mår bra och du får gärna måla hos mig med!! Stor kram!

2009-11-15 @ 20:16:09
Postat av: China

Håller på att flytta. Eller - vi har flyttat och lever nu i hundra flyttkartonger :-) i det nya huset (gården) och funderar över hur en kubikmeter stort hål kan uppvisa en hög bredvid på 4 kubik - om du fattar vad jag menar ;-).



Kram

China

2009-11-15 @ 20:45:42
Postat av: Leif Hedberg

Och jag har lämnat en och annan kommentar tidigare. Ibland dubbla då jag slinter på "return-knappen". Är inte 100 på det här med datorer ännu. Tror jag blir det vid 80-årsåldern. Hår eller inte. Mitt har som bekant blivit grått (kan du begripa?). Håller också på att flytta som du kanske vet, men jag måste ju kommentera en gång i ibland. Ha det bra.



Ps! Schytts var så jävla urkass i dansbandskampen. Det är ju inte samma Schytts som sjöng "Leffe Boy"

2009-11-15 @ 21:28:29
Postat av: Malin Engström

... sitter här i NA-borgen och läser, men är sämre på att kommetnera. :O)

2009-11-16 @ 13:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0