Förkylning

Host, host, host...

Jo då, förkylningen är här!
Hoppades att jag skulle slippa den men hur stor var den chansen när man
suttit fastklistrad i soffan med en genomsjuk Alex?


Sjuk gosing...

Hittills är det dock "bara" en förkylning och det kan man ju leva med. Det är om jag börjar få
feber som det blir problem men jag kanske är tillräckligt stark just nu
för att min kropp ska klara av det. Vi hoppas på det.

Alex är i alla fall på bättringsvägen nu. Han frågade nyss efter glass och
då vet man att det finns hopp... :O)

Hela familjen hade tänkt att ta grissprutan i dag men vi skjuter nog på det
ett par dagar till så att alla har blivit friska.
Det är ju sjutton att man ska behöva vara frisk för att slippa bli sjuk - haha!

 Åtta dagar kvar till nästa cellgiftsbehandling...

Puss i halsgropen på er!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja hoppas du slipper feber för infektion & flunsa behöver du INTE...Kraya på dej massor.

2009-11-17 @ 14:52:19
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Reservdelskvinnan

Nä,hä ingen feber nu.. du ska ju njuta..

Ja herr c han gör att allt som går över på 14d blir riktigt behagligt, knäppt, därför tycker man att alla gnäller för en förkylning eller magsjuka..herr c går ju sällan över man vet aldrig när han flyttar tillbaks rätt om man lyckat vräka han en gång.



Må väl och ta en konjak!

2009-11-17 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0