Fick stanna hemma...

Jaha, så sitter man här hemma ensam och tycker lite synd om sig själv....

En av caféets leverantörer bjuder på julbord i kväll och vi hade anmält oss för att gå
- jag, Tony, barnen och våra mammor som jobbar på fiket.

Men efter de senaste dagarna på sjukhus vågar jag inte följa med.
Hundratals människor och mat som stått framme länge innebär smittorisk
och jag vill inte riskera morgondagens behandling.

Hatar, hatar, hatar
när cancerskiten vinner och begränsar mig!!!

Så nu sitter jag här med mammas hund som sällskap och är tjurig!
Gick och köpte mig en stor, fet kebab eftersom jag inte har den minsta lust att fixa mat till mig själv.
Bara inte den är full med bacillusker nu.
:op

Jag brukar verkligen inte vara nojig.
Tvärtom, är jag nog ofta lite dumdristig eftersom jag vägrar
att ändra mitt liv för mycket på grund av en jäkla sjukdom.
Den inkräktar så mycket ändå att jag ibland måste trotsa lite.
Det är fortfarande JAG som bestämmer, liksom...
Inte ens herr Cancer ska komma och tro något annat.

I morgon blir det Jönköping och behandling nummer fyra.
Först antikroppar och sedan cellgifter.
Torsdag okej. Fredag in i dimman. Håhå jaja dajmchokla.

Men sedan har jag klarat av två tredjedelar!!!
Det kanske finns en ände ändå!
Färdig veckan innan jul, sedan får jag julklappar om jag varit snäll!

Önska mig lycka till i morgon, kära, kära KÄRA vänner!

:o)

:o)

:o)

:o)


Se, så glad jag blir när jag tänker på er!

När ni dessutom lämnar små kommentarer blir jag så här glad:

:o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)

:o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)

:o)   :o)   :o)   :o)   :o)   :o)

:o)   :o)   :o)   :o)

:o)   :o)   :o)

:o)  :o)


Kommentarer
Postat av: Ted!

Lycka till i morgon och glöm inte torka bort kladdet efter kebabrullen..:) sitter det förlänge härsknar det väl....hi hi

2009-11-03 @ 19:49:49
URL: http://idregut.blogg.se/
Postat av: Nettan L

Det är säkert ingen god mat iallafall! Säkert kall, smaklös eller för salt!

Kebaben var säkert jättegod!

Lycka till med behandlingen!

Kram!

2009-11-03 @ 20:00:04
Postat av: Tina

Om du bara visste vad jag äter och har livnärt mig på i flera veckor så tycker du nog att kebaben var gudomlig!! Lycka till imorgon! Stora kramen!

2009-11-03 @ 20:04:06
Postat av: Tina

Om du bara visste vad jag äter och har livnärt mig på i flera veckor så tycker du nog att kebaben var gudomlig!! Lycka till imorgon! Stora kramen!

2009-11-03 @ 20:04:39
Postat av: Johanna

Lycka till imorgon! Det kommer att gå bra. Kram

2009-11-03 @ 20:36:05
Postat av: Jessica Tyreskog

Lycka till i morgon vännen. Allt kommEr gå bra!

2009-11-03 @ 22:36:51
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Annika

Lycka till idag!!! Kramis

2009-11-04 @ 08:08:11
Postat av: Boel

Lycka till! Håller tummarna :-)

2009-11-04 @ 08:35:03
Postat av: Mari

Lycka till!!!

2009-11-04 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0