Stubb!

Jag har stubb!

För varje dag så kommer det lite, lite mer lurv uppe på huvudet.
I dag kan man till och med (visserligen med lite god vilja...) säga att det börjar bildas
en liten mörk matta uppe på huvudet.

Men jag har även upptäckt att jag har fått lite stubb under armarna.
Där har jag tidigare varit len som en barnastjärt!

Även i de nedre regionerna (ungefär mellan knäna och naveln ;o)
börjar det hända saker.
Och på utsidan av ena vaden, i nacken - ja, ju mer jag började leta, desto mer hittade jag.

Jag är inte hårig som en rysk kulstöterska än, det är jag inte.
Men denna lilla antydan till ny hårväxt är för mig total lycka!

=)

Snart kan även jag ha en "bad hairday" igen!!!


Kommentarer
Postat av: Reservdelskvinnan

Tjo.. jo det var en häftig känsla när man kunde känna hur vinden blåste i håret igen... spännande å se hur strukturen blir, mitt envisa blev lite fall på.. vissa blir super lockiga..kattfjun vet jag att ja sa om det första..

2009-12-03 @ 23:53:14
Postat av: Ankan

Härligt härligt, fasar lite för OM jag tappar håret men vet ju inte vilken eller vilka behandlingar jag får ännu men får köpa på lite tuffa mössor antar jag...

2009-12-04 @ 09:44:59
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0