Sjukskrivning

Gooooood morgon!

En läkare från onkologen ringde nyss för att diskutera min fortsatta sjukskrivning.
Det var på tiden eftersom min förra gick ut den 30 november.
Vi kom fram till att jag ska vara helt sjukskriven januari ut.
Därefter blir det kanske tal om att börja på 25 procent.
Det beror på hur jag mår då men jag skulle tro att det fungerar bra.

Jag tog också upp problemet med min mage, den är ju ett fullständigt kaos.
Han trodde att problemen helt enkelt är en biverkning av cellgifterna men ville att jag ska lämna
ett avföringsprov så att de kan se så att det inte är någon bakterie inblandad.

Provtagning är redan planerad till i morgon bitti. De vill hålla koll på mina vita blodkroppar
eftersom nivån varit låg tidigare, så då får jag passa på att lämna ett fint litet bajsprov också.
Ni kan ju tänka er hur roligt det är att ta det provet.
Ingen favoritsysselsättning precis...

xp


Så - börja jobba så smått i februari. Sedan den 6 mars åker vi till
FILIPPINERNA!

Åh, vad det ska bli underbart!
Först stannar vi till i Hong kong i två dygn och därefter blir det paradisstränder i 12 dagar.
Då ska vi bara vara tillsammans och ha det skönt.

Och herr Cancer får inte följa med!!!

Puss på stjärtvecket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0