Nytt prov

Fy bövelen vad kallt!

=D

Har precis varit på vårdcentralen och tagit nytt blodprov.
Det funkade på andra försöket...

Tog på mig de varmaste, tjockaste tumvantarna jag kunde hitta så att ådrorna
skulle hålla sig varma, stora och fina. De måste ju ta provet i mina händer och om de är kalla
finns det ingen antydan till ådror.
Nu får vi se vad de säger på onkologen. Ringer de inte i eftermiddag så är värdena okej
och jag kan åka in och få behandling i morgon.
Så jag vill inte ha något samtal i eftermiddag, tack!
Om ni alla håller era tummar och tår så kanske det hjälper?!?

Det är en ren tortyr att gå och vänta så här. En enda ynka behandling kvar och
så ska det krångla.
Man är så laddad och inställd på behandling. När de då säger att vi
kanske måste skjuta på det hela så går luften ur en totalt.
Det är en psykisk stress som är skitjobbig.

Nu viner snön utanför fönstret. Vi får nog en vit jul i år.
Undrar om herr Cancer tycker om snö?
Hoppas inte det. Då kanske han håller sig borta...

Puss på handryggen! ♥


Kommentarer
Postat av: nettan

Nu åker jag till jobbet, men jag ska hålla tummarna så gott jag kan!!! :) Kram!

2009-12-17 @ 14:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0