Mer cancer...

Det här kom med posten!

Vet inte om man ska skratta eller gråta...





Dags för mammografi alltså.

Som om inte jag är röntgad både uppifrån, nerifrån, utifrån och nästan inifrån också!

:o)


Bröstcancer var ju det jag trodde att jag skulle drabbas av -  såväl mamma som
mormor, mormors mor och fan och hans moster haft i släkten.
Nu blev det ju inte så. Det blev lymfkörtelcancer som inte är ärftligt och som man inte riktigt
vet varför någon drabbas av.

Men varför inte - det kanske är dags för lite bröstcancer nu när jag nästan är
färdigbehandlad?

Nä, det tror jag inte... ;o)
Men jag åker givetvis dit på fredag och klämmer in tuttarna i den där underbart
bekväma röntgenapparaten!
Och det är mycket att klämma in, ska ni veta - haha!

Puss på bröstvårtan!


Kommentarer
Postat av: Renee

Det är bara att klämma in dom jätte "skönt" jag ska dit på måndag,puss på vårtgården om dom syns ja !,du vet vad jag menar kram

2009-12-02 @ 13:48:51
Postat av: Liselotte

Haha, Renée! Jag vet vad du menar! ;o)

2009-12-02 @ 19:18:54
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0