Lycklig

I dag, när jag tittade ut över snötäckta granar som glittrade i solen, kom jag på en sak:

LIVET ÄR HELT UNDERBART!!!

Jag är inte längre frisk, kommer aldrig mer att bli.

Men vem fan har sagt att man har rätt att kräva ALLT!?!

Jag är född i ett land där man kan äta sig fet.
Jag har tillgång till sjukvård som är bland den bästa i världen.
Mina barn är friska och får gå i skola.
Jag har ett jobb jag älskar.
Jag är gift med världens underbaraste man som gör allt för att jag ska må bra.
Jag har släkt och vänner som bryr sig om mig.

Hur stor del av jordens befolkning kan säga samma sak?

Jag är, ta mig fan, världens lyckligast lottade kvinna!!!

=)))))))))


Puss på skenbenet!


Kommentarer
Postat av: Måns

Hej



Tack för din blogg och jag skulle vilja maila dig har du lust att svara till min mail ?



MVH

Måns

2009-12-29 @ 14:21:23
Postat av: Renee

Vilken ärlig inställning,med den kommer du att klara detta galant.Ha ett underbart slut på detta jobbiga år,så ser vi fram mot ett nytt.....med vad det kan ge?Jag och min underbara sambo sticker till Stockholm i morgon ,ska bara mysa med massor av gott vin och mat puss på dej

2009-12-29 @ 15:50:23
Postat av: Agneta

O tänk om alla orkade vara så positiva som du!

Puss själv!

2009-12-29 @ 16:57:24
Postat av: nettan

Håll fast den tanken snuttan!!! Stor kram o gott nytt år..

2009-12-29 @ 17:27:52
Postat av: Jessica T

DU är underbar liselotte! Vilken spirit!

2009-12-29 @ 21:51:24
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Skönt att läsa din blogg, har som du lymfom å hittade din blogg i samma veva jag fick min diagnos...sen har jag inte vågat titta igen förrän nu! Men du har en j-kla kämparglöd, det har jag också försökt att ha..men det gäller att man har många förstående nära och kära runt sej..tyvärr har jag inte alltid haft det..då andra runt mej mått dåligt..tyvärr Men att läsa din blogg hjälper tack..Har avslutat min behandling nu..å väntar på resultatet av den..vad händer sen...många tankar å lite deppigt..lycka till å skjut den där raketen du..jag ska skjuta iväg min..kram

2009-12-30 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0