God Jul!

Jaha, då var det väl i stort sett klart då!

=)




I och med att köttbullarna är färdiga så är maten klar, åtminstone den som går att förbereda.

Även granen är klädd så nu ska hela familjen bara ta det lugnt och spela Bingolotto.
Det har Alex tjatat om sedan klockan tre i eftermiddags...

Just det - måste ju visa er den fiiiina julblomman som min älskade make gav till mig i går,
efter att han backat på bilar i Nässjö... ;o)

Jag brukar alltid få en blomma av honom innan jul men i år var den extra stor.
Undrar om det kan vara så att han den senaste tiden kommit på att det - åtminstone ibland -
är mysigt att ha en liten fruga...

Tack älskling! ♥



Nu ska den här kvinnan luta sig tillbaka, ta något gott att dricka och umgås med
världens härligaste familj.

I morgon tänkte jag faktiskt ta en bloggpaus så därför vill jag passa på nu att
önska er alla en riktigt
GOD JUL!!!

Ni är alla mina kära vänner och jag vill att ni tar med er att er närvaro och omtänksamhet
har gjort den här cancerresan så mycket mer uthärdlig för mig.

Njut av julen och av varandra.
Det är ni värda.
Allihop.




Puss på munnen! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica T

Mmm dina köttbullar ser smaskiga ut! Det var en snäll man du har. Alltid kul med blommor. Och julgrupper är ju sådant som man (iallafall inte jag) köper själv.



GOD JUL LISELOTTE! Hoppas ni får en underbar julafton.

2009-12-23 @ 22:03:15
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Tina

GOD JUL!

2009-12-24 @ 10:08:44
Postat av: nettan

o på munnen:) .....Hoppas tomten kom till dig!!!! Stor julkram!!

2009-12-25 @ 10:03:26
Postat av: Renee

Svante hälsar en god jul till dej........puss från oss

2009-12-25 @ 15:08:26
Postat av: Annika

Ha en riktigt God Jul!!!!

2009-12-25 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0