Ena sprutan färdig!

I kväll var det dags för den sista sprutan för att öka de vita blodkropparna!
I åtta dagar har jag ju tagit två förhatliga sprutor varje kväll
men nu får jag sluta med den ena.

Gillar ni inte sprutor ska ni inte kolla på bilden nedanför.
Som förklaring kan sägas att den oformliga vita klump som sprutan sitter i är min mage...
Goa blåmärken, va?




Det är i alla fall skönt att åtminstone slippa en av dem nu.
Jippiiiiiii
Ännu en del av denna behandling som nu är avklarad.
Tänk - snart är det klart. En efter en försvinner de delar som sammantaget
har varit min cancerbehandling. Kvar är snart bara effekterna av den.
Det känns konstigt.

Just nu längtar jag efter att håret ska börja växa på allvar.
Det är fortfarande samma fjuniga kvalitet på det lilla hår jag har,
även om jag ser att det blir längre för varje vecka.

Men nu väntar jag på det nya som ska komma när effekterna av den senaste
cellgiftsbehandlingen har lagt sig. Det där grövre håret som kommer att bilda
en matta och så småningom faktiskt ge mig något som liknar en frisyr.

Fattar ni?
Jag kommer snart att få tillbaka mitt hår!!!
Det är lycka!

=)



Haha - jag skäller på Pip-Larsson för att han är uppe på bordet!


Puss på kalufsen!


Kommentarer
Postat av: Renee

Lilla magen slipper dessa hemska sprutor.......Helt underbart ,va snäll mot lilla pip-larsson ,det finaste man har har man ju på bordet,du skulle sitta där också...tack för det fina julkortet det kom idag.Vi måste hitta på något "mys" sen Kramar din vän

2009-12-28 @ 23:19:10
Postat av: Ankan

Hurra hurra för sista sprutan dan!!!!!

Härligt att håret är på väg tillbaka, fasar ännu för att tappa håret..SUCK.

Önskar en underbar nyår & ett underbart 2010..

Kramen Ankan

2009-12-29 @ 10:32:01
URL: http://www.ankboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0