Bilmys

Tack, snälla gulliga ni för era uppmuntrande kommentarer!
De värmer verkligen, ska ni veta.

De här mörka tankarna kommer ju och går. För det mesta kan jag hålla dem ifrån mig
men ibland slår de ner som en bomb och då känns det så fruktansvärt
tungt och orättvist...

I dag ska Tony och jag åka på en snabbvisit till Kalmar.
Vi har köpt en soffa som vi ska hämta där och tänkte också passa på att ta en tur till Ikea.

Vi har lyxat till det och köpt en projektor till vardagsrummet på övervåningen. Det rummet
har ju aldrig blivit riktigt i ordning men nu ska det bli riktigt mysig hemmabio där!

Att sitta och åka sammanlagt 35 mil bara för att hämta en soffa kanske inte låter som
en höjdare men jag tycker att det ska bli jättemysigt.
Bara Tony och jag tillsammans hela dagen, bra musik i högtalarna och ingen stress.
För mig är det en perfekt dag!

:o)

Nu är det bara tre dagar kvar till cellgiftsbehandlingen.
Blandade känslor.
Jag längtar efter det samtidigt som det känns väldigt märkligt.
Jaha - och sedan då?

Egentligen borde jag ha en stor fest när allt är klart, för att verkligen fira och sätta punkt.

Vill ni komma?

Puss på mjälten!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja dumma knäppa tankar....

Klart du ska ha fest,,,jag kommer gärna =)))

Lycka till med behandlingen.

Kramen

2009-12-15 @ 09:00:57
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Annika

Ja självklart ska det firas..

Kommer gärna jag me.



Kram

2009-12-15 @ 14:03:29
Postat av: Tina

Vi är många som vill fira med dig! STOR KRAM!

2009-12-15 @ 14:54:29
Postat av: Jessica T

Klart det ska firas! jag kommer gärna.

kram

2009-12-15 @ 16:06:22
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Renee

Bokat!!!!!!!!det är klart att vi ska fira,jag kom från ikea nu har beställt kök ,bänksiva kommer bli hur snyggt som helst ,om det blir klart första mars,tur att hotell svanen finns!!!!!!?du får gärna köpa mina hyllor det skulle kännas bra om dom är hos dej puss puss ska ut och mysa i snön nu

2009-12-15 @ 16:46:25
Postat av: brittan

får man ta med hundarna??

2009-12-17 @ 15:53:16
Postat av: brittan

får man ta med sig hundarna?

2009-12-17 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0