Zzzzzz....

God morgon!

Hur fräsch är man när man vaknar på soffan fullt påklädd, med smink och oborstade tänder?
Jag däckade tydligen där i går kväll. Antar att Tony har försökt att väcka mig men att det inte gick för han hade lagt på mig ett täcke.

Nu har jag nätt och jämnt lyckats släpa mig upp för att ta mina mediciner. Känner hur illamåendemannen håller på att ta över och det vill jag INTE!

Slapp tydligen inte tröttheten den här gången heller.
Det är precis som om någon försöker sy fast mina ögonlock på kinderna...

Vaknade av att vår Damp-katt hade vilt slagsmål med en Långbenmygga.
Katten vann... Sorry, myggan.

Nu ska jag försöka masa mig in i duschen och se om det kan bli människa av mig. Å andra sidan - har det inte lyckats på 42 år hittills så varför skulle det göra det nu? :o)

Vi hörs senare!
Zzzzz....


Kommentarer
Postat av: Britt

sov gott vännen, vila upp dig riktigt det behöver du tror jag, även att du inte tycker det..kram

2009-09-25 @ 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0