Välkommen till min nya blogg!

Egentligen är jag inte bra på sånt här. Teknisk idiot, kallas det visst. Jag försöker lägga in en fin liten bild på mig själv som ska ligga här ute i kanten men - icke. Jaja, det får väl komma senare...
Hur som helst. Sedan jag fick veta att jag har cancer har jag fått så enormt mycket feedback från mer eller mindre okända människor. Släktingar, gamla kompisar jag hade för 100 år sedan, läsare, grannar - ja, gensvaret har varit enormt.
I bland kan det dock vara jobbigt att förklara turerna runt min cancer för 10 personer varje dag. Så - varför inte skapa en blogg?!? Ni som vill kan hänga med och se hur jag har det i vardagen och för mig kan det kanske fungera som lite terapi. Inte sjutton vet jag - jag har aldrig haft cancer förrut - men jag kör så får vi se hur det blir!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0