Sjalprovning

Mamma har varit här och fikat. Fick blommor och choklad med ett kort:
"Till den modigaste tjej jag vet!" Gulligt, va?



Hon har nog lidit mer än jag  inför det här håravfallet. Och hon berättade att hon varit nervös inför att komma i dag. Men lilla mamsen tyckte att faktiskt att det var okej när hon väl fick se mig.
Hade sjal när hon kom så att hon fick ta det i etapper...

För er som inte vet så bor mamsen på samma gata som vi. Det är kanon. Ja, för det mesta i alla fall... ;o)
Vi träffas så gott som dagligen och när sådana här saker händer är det ovärderligt att ha henne så nära. Mamma hade själv bröstcancer för två år sedan så hon är en av dem som vet vad jag går igenom. 

I dag har jag testat sjalar. Här är en nyinköpt som jag gillar.
Vad tycker ni?

         

Man kanske kan knyta på något häftigare sätt?

Inte vet jag. Jag har ingen knyta-sjal-runt-rakad-skalle-vana!
Som sagt, klicka på bilderna om ni vill se dem i större format. Men det kanske ni inte vill. Ha ha!

Puss på er i solskenet!


Kommentarer
Postat av: Britt

SAAATAN så snygg man kan va i sjal...men jag tror att ditt leende gör ca 90 procent. kram gumman älskar dig.

PS. Min Mie och min skrotgumma Kati är här och dom hälsar båda två en jättekram. Sen har jag ju min 1:a skrotgumma här oxå (Frida) som ger dig en bamsekram.

Vi önskar att du varit hos oss, tittar på TV (alltså Frida gör det) och vi andra småfnissar och försöker vara tysta. Mie och jag har gått över till grogg och är braaaaaaa luriga. Du skulle varit här, saknar ditt skratt. Älskar dig kram Britt

2009-09-19 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0