Katastrof!

I dag hände något som verkligen fick mig att inse vad som betyder något här i livet.

- Ja, jag har cancer.
- Ja, jag har tappat mitt hår.
- Jag tvingas gå igenom cellgiftsbehandlingar som får mig att må skit.
- Jag tvingas ta sprutor.
- Jag har sår som inte läker.

Men allt detta är absolut INGENTING mot det som tyvärr hände dag.

Jag hade stått och gjort en stor gryta med kalops som skulle avnjutas till söndagsmiddagen.
När grytan var färdig och jag skulle duka upptäckte jag det:


VI HADE INGA RÖDBETOR!!!


Inser ni hur jag har det?!?



Kommentarer
Postat av: nettan

ja fy fan, det är tungt!!!! Lingonsylt??? Nä kanske inte..

2009-09-20 @ 18:10:36
Postat av: Britt

skit oxå, livet är orättvist, vad är kalops utan rödbetor, det är ungefär som en wisky on the rocks utan is.....

2009-09-20 @ 18:21:32
Postat av: Jessica T

Ja det var verkligen droppen! ;)

Jag har heminlagda rödbetor. Hade du ringt hade du kunnat få ta dem. ;)

2009-09-21 @ 15:36:17
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0