In i dimman...

Det borde vara förbjudet att må så här...

Hoppades att det skulle vara lite bättre den här gången men
FY FAN vad jag mår dåligt!!!

Jag har legat och sovit hela eftermiddagen och nu varit uppe en liten stund för att äta och ta nya piller. Därför, mina kära vänner, blir det inga litterära storverk från mig i dag.
Längtar efter nästa vecka då jag blir pigg igen. Om det följer mönstret från förra behandlingen så piggnar jag till på söndag eftermiddag. M.a.o - två dygn till innan jag börjar likna något som är en människa.

Men, men - nu är i alla fall två behandlingar avklarade. En tredjedel är ju ganska mycket, eller hur? Nästa gång är hälften gjorda och sedan kan man börja se ett slut på den här skiten...

Nu ska jag lägga mig en stund igen innan det är dags för Idol. För det SKA jag se!

Ha en mysig fredagkväll på er!

Kram från er allt annat än kaxiga Cancerlotta!


Kommentarer
Postat av: Boel

Jag tycker att du berikar världen med din blogg. Kraft och humor i varje inlägg.

2009-09-25 @ 18:23:47
Postat av: Britt

vännen, önskar du kunde följa med mig till spökhuset i Arontorp ikväll, skulle behöva nån som dig som hjälpte till att hålla alla spöken borta från mig....hoppas du klarar de (förhoppningsvis) bara 48 timmar som är kvar så du få bli människa igen.



tänker på dig kram Britt på Öland

2009-09-25 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0