Energy!!!

Jaha, så har man då roat sig med att betala räkningar...
Tänk om man bara för ett par månader skulle slippa detta och få behålla dessa pengar.
Kosing skulle det bli...
Mycket kläder och skor... ;-p

Fast pengar betyder egentligen ingenting, säger de ju. Hälsan är allt. Skitsnack. Det är de som har gott om pengar som påstår det. De som inget har säljer sina organ för pengar, eller hur...?
Själv är jag sjuk och min tillvaro skulle vara fan så mycket sämre om jag dessutom ständigt
behövde oroa mig för pengar.

Så - därför åkte jag in till stan i dag. Behövde ett nytt strykjärn eftersom det gamla i går kväll helt enkelt bestämde sig för att dö... Och Tony kan ju inte stryka utan strykjärn, eller hur?
:o) 

Och se vad som slank ner - en sketsnygg, brun skinnjacka!
Har inte tagit någon bild än men det kommer.

I morgon ska jag till vårdcentralen och lägga om min Picc-Line. Det skulle egentligen inte göras förrän på onsdag men jag har fått så ont i såret. Det liksom sliter i katetern och har blivit lite rött.
Är livrädd för att det ska bli en infektion så de får klämma in mig i morgon.

Annars har det varit en superpigg dag! Det var likadant efter förra behandlingen. Först flera dagar inne i dimman. Sedan ett par dagar med super-duper-energi! Det är så fantastiskt att känna att man har hur mycket ork som helst.
Glad som en lärka och inget är omöjligt.

Baka mazariner - jajamensan!
Ta hand om två veckors stryktvätt - med ett leende!
Måla huset - gjort på en pisskvart!
Superwoman - det är jag det, haha!

Vi hörs i morgon, va?


Kommentarer
Postat av: Britt

nu är hon på banan igen, kul att höra att du har fått tillbaka energin igen,

2009-09-28 @ 23:23:52
Postat av: nettan

vilken going du är!!!

2009-09-29 @ 09:38:11
Postat av: Nettan L

Du har så rätt, så rätt! Å blir man sjuk behöver man verkligen pengar! Kram!

2009-09-29 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0