Dags för avfärd

Okej, nu är det snart dags att ge sig iväg....

Väskan är packad och ögonen ditmålade. :o)


Sitter och väntar på "cancerbilen" som ska ta mig till Ryhov. Tänk att man skulle få åka färdtjänst när man är 42!
Det hade jag inte trott!

Tony åker till Jönköping så fort varorna till fiket har kommit. Skönt! Då behöver jag inte vara ensam i eftermiddag. Gillar inte att vara själv när de ska köra igång med behandlingarna. Jag som brukar vara så självständig! Men just nu är jag inte särskilt kaxig, måste jag erkänna...

Tar med mig datorn till sjukhuset. Vet inte om jag kommer att ha möjlighet att koppla upp mig men om det går så ska jag hålla er uppdaterade så mycket jag orkar. Annars hörs vi igen när jag kommer hem vilket jag verkligen hoppas blir i morgon eftermiddag. Lovar att ta lite bilder under tiden på hospitalet.

Ha det så gott allihop!


Kraaaaaaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen! Hoppas dagen har gått ok, bra o.s.v...

Ville bara säga att bilderna på dig sedan du rakat skallen är fantastiska... Låter kanske dumt, detta med tanke på hur mycket du gillar ditt hår, men du är riktigt snygg med huvudbonad och även utan....!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! ;)

2009-09-22 @ 19:12:59
Postat av: Jessica T

Tänker på dig!

2009-09-22 @ 19:36:44
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Agneta

Hoppas allt går bra. Håller en hård tumme!

Förundras över vilken energi du har. Du skriver ju mer än vad jag gör och jag får betalt!. Hoppas du kan koppla upp dig på datorn när orken tillåter.

Kramar

2009-09-22 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0