Klart för den här gången

Så är man hemma igen...

Känner mig rejält sliten den här gången.
Eller som Reservdelskvinnan skrev - man går in på onkologen som en 20-åring och
kommer ut som en 80-åring.
All pigghet och energi är som bortblåst.

Sov mig igenom nästan hela behandlingen den här gången också.
Fick dock panik när jag vaknade och sittade på min handled.
Under tiden jag sov hade någon satt ett sådant där band med namn och personnummer
runt min handled. Inget konstigt - ett sådant brukar jag få.
Men den här gången var det bara efternamnet som stämde.

I övrigt stod det Ingrid och ett annat personnummer.
Sist jag kollade mitt körkort så hette jag Liselotte...

De hade satt på mig en annan persons band!

:o(

Tittade upp mot cellgiftspåsarna och tänkte att
"nu jävlar har jag fått Ingrid Dahlbergs cellgifter!"

Blev dock lugn när det stod mitt namn och personnummer på påsarna.
Men sådana missar får ju inte göras...

Normalt frågar de alltid efter namn och personnummer innan de sätter på bandet men
nu ville de väl inte väcka mig och nöjde sig med att det stod Dahlberg på bandet...

I kväll blir det Idol. Ska även packa in lite praliner, marmeladburkar och annat i cellofanpåsar
till marknaden i morgon.
Får se hur mycket jag orkar. Är ju, som sagt, mer sliten i dag än vad jag brukar vara. 
Men Tony har fullt upp så jag måste nog försöka.

Puss på höger ögonbryn!


Kommentarer
Postat av: Suzann

Välkommen hem -försök att hitta de njutningar du kan i kväll.kram ses framför idol....;oD

2009-11-27 @ 18:47:29
Postat av: Reservdelskvinnan

Skönt å läsa att det är över ännu en gång, över är det ju inte men giftet är i kroppen och ta strupgrepp på herr c, hm.. han är en seg rackare att ta kål på,men jag vet att det går och du lyckas med det oxså Liselotte,självklart...Blir inte förvånad över deras misstag med namn förväxling,det har inte mej men en del andra konstigheter under resans gång.Ta hand om dej!Kram!

2009-11-27 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0