Jag borde ha smisk!

Fy, fy, jag har varit en riktigt stygg flicka!

I går uppdaterade jag inte bloggen en enda gång och dessförinnan har jag
varit riktigt slapp i ett par dagar.
Fy, smisk på stjärten borde jag ha!

;o(


Men nu ska jag försöka bättra mig. Har inte känts som att jag har haft så mycket att berätta om.
Ni kan ju redan turerna efter mina behandlingar. Piggnade till redan i lördags och - precis som vanligt -
satt jag här och ugglade på natten och kunde inte sova.

Skillnaden den här gången var att det var likadant i går.
Natten till söndag somnade jag vid 4-tiden på morgonen. Halv nio skuttade jag sedan upp,
höll i gång hela dagen med tur till Jönköping och Fars Dag-besök hos Tonys pappa.
Trodde därför att det skulle vara sov-läge i går kväll.
Men iiiicke, då.

Klockan tre slet jag undan täcket och struttade ned i köket för att göra en macka.
(Fan, vad mat det går åt när man är vaken jämt!)
Somnade väl vid fyra, halv fem si så där...

Vaknade sedan vid kvart över åtta av att barnen kommer upp och säger
hej då när de går till skolan...
Varken Tony eller jag har gått upp när klockan ringde och barnen hade fixat frukost och allt själva.
Inte för att det är någon katastrof, de klarar sig, men känner man sig som en braaaa mamma?

Jag har ju åtminstone en livskris och cortison att skylla på men vad är Tonys ursäkt?
Han sover för övrigt fortfarande...
;o)

Nu är i alla fall cortisonet färdigätet för den här gången så nu
kanske jag kan bli normal igen. Tack!

I dag ska jag åka och hämta spel.
Varje år skickar spelbolagen ett stort antal spel till tidningen för recension.
Dessa lottas sedan ut bland alla medarbetare och jag fick nu fem stycken.
Barnen älskar detta inslag varje höst och deras garderober fullständigt dignar
av alla spel vi fått genom åren.

Så nu ska här spelas!
Det blir dessutom ett bra tillfälle att åka och hälsa på dem på jobbet
när recensionerna ska skrivas.
Längtar efter mina arbetskamrater!!!

Puss på fingertoppen!


Kommentarer
Postat av: brittan

kanske tony oxå är trött gumman. skönt att du är på benen igen efter både feber och behandling med det där röda gegget....(cellgifter kallas det va) själv somnade jag vid halv 4 natten till söndagen oxå, vaknade oxå vid halv 8 med med en gammal spritsmak i munnen, iiiiiiinte kul....

kram britt på öland

2009-11-09 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0