Vad är det meeeed mig???

Alltså, hur dum i huvudet får man vara??????
 
Här går man omkring med lite cancer.
 
Här har man en mamma som dog i bröstcancer.
En mormor som dog i bröstcancer.
En mammas moster som dog i bröstcancer.
En mormors mor som förmodligen dog i bröstcancer.
 
 
Så förutom mitt lymfom kan man alltså tänka sig att jag befinner mig i en ganska stor riskgrupp när det gäller att även få bröstcancer. Eller hur??? Det kan vi väl liksom vara lite överens om?
 
Har tagit upp detta med min läkare som kommer att kontakta sina bröstcancerkollegor för att höra hur vi ska göra med detta. Hur ofta jag ska kolla Humle & Dumle osv. 
Det känns ju liksom som att en cancerform kan räcka. Är inte så sugen på fler, kan jag känna.
 
Därför vill jag gärna att de har koll på mig. Mammografi varannat år känns inte tillräckligt. Mycket hinner hända däremellan.
 
 
Så - när nu en kallelse för mammografi kom - vad gör jag?????
 
 
 
JAG GLÖMMER BORT DET!!!!!
 
Kom på det i morse. Sprang och tittade på kallelsen. Jo då, tjena. 3 september skulle jag varit där.
 
 
Jag blir så trött på mig själv.... Känns som att jag har mos i huvudet och har tappat allting....
 
Att man glömmer att köpa fetaost på City Gross är väl en sak. Men så här viktiga saker? Som jag t.o.m är lite orolig för???
 
 
Senil vid 46. Hur ska det bli om jag når 66???

Stackars, stackars Tony...

Kommentarer
Postat av: Lena

OM??? Klart du når 66, min kära. Du och jag har mycket att ta igen. Det gör man inte i ett nafs.

Kramen

2013-09-10 @ 08:12:46
URL: http://morsdeka.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0