Stubb och vägbeskrivning

Jahaja.

Så var det inte så många inlägg kvar att skriva på den här gamla bloggen...

På fredag åker vi så jag tänkte att det sista inlägget blir på torsdag.
Sedan slipper ni den här gamla cancerskatan - haha!

Är mycket piggare nu. Känner för varje dag hur energin kommer tillbaka mer och mer.
Det är ganska konstigt hur snabbt man ställer om sig.
Det som bara för någon månad sedan var hela min vardag - sprutor, mediciner, biverkningar och behandlingar -
det känns redan väldigt avlägset.

Har jag verkligen gått igenom allt det där?

Och det faktum att jag med all sannolikhet kommer att få göra om det är ingenting som stör mig i dag.
Ja - kom igen då! Jag har klarat det en gång och jag gör det igen!
Jag ska trötta ut den där jävla herr Cancer så att han ger upp till slut!

:)

Känns skönt att håret nu börjat växa ordentligt men det har också sina nackdelar.
Har ni till exempel någonsin haft stubbiga ögonbryn?
Det har jag...

Och ögonfransarna fortsätter att irritera och ömma.
De har heller inte den goda smaken att växa i takt.
Vissa är nu långa medans andra är korta och pekar rakt upp eller ned.
Ögonfransböjaren är just nu min bästa vän, kan jag meddela!

♥  ♥  ♥  ♥

Jag hoppas nu att ni inte har missat mitt förra inlägg!
För er som undrar var jag bor har vi en karta här:
http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=liselotte+erndin&Vkiid=5EqoI07P4iqO5to6ZmMl3Q%253d%253d&Vkid=93909979


Puss på öronhåren på er! ♥


Kommentarer
Postat av: nettan

Pussar tillbaka!!

2010-03-02 @ 21:03:58
Postat av: Ankan

Jag kommer sakna din blogg men lova titta in i Ankboet....

ha det så underbart på semestern..

Kram i massor

2010-03-02 @ 22:37:38
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Renee

Hej hopp här är jag igen ,du vet Renee i Kalmar.......?har flyttat klar är inne i det nya huset helt underbart ,längtar att få träffa dej på den stora festen ,jar har bokat detta,ha en jätte mysig semester (vi måste ha en likadan fest här sen som vi hade sist)fulla som kastruller kram din vän

2010-03-03 @ 13:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0