Starkt o gott

Sicken gomiddag det blev!

Men om någon av er skulle fundera på att testa den här burken ska ni veta att tillverkaren ljuger!!!
;o)
Det står mild på burken men om den är mild så vill jag inte prova deras starka...

För mig och Tony var den perfekt eftersom vi gillar när det är lite sting men Charlie fick
näsdropp, stackarn!
Han tyckte dock om det och t.o.m Alex petade faktiskt i sig en del!
Kryss i taket och hallelulja!
Undrens tid är inte förbi, det kanske finns en tid bortom makaroner och köttbullar!
=))))

Jaha, i morgon är det alltså dags för datortomografi.
Ska vara där vid halv nio. Tony följer med mig och det är jag glad för eftersom det är så
hiskeligt trist att bara sitta och vänta i två timmar.
(Undrar om det blir roligare om man smyger i lite konjak i den där kontrastvätskan?
Eller så kan man hälla i en påse turkisk peppar och låtsas att man tar en shot var tjugonde minut!)

I dag har jag inte tagit någon tupplur.
Är därför ofaaantligt trött.
Nu ska jag se på Mästarnas mästare och sedan blir det nog halvslummer i soffan.

Pussiluss på er!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Lycka till i morron, det med turkisk peppar lät ju kanon=)

2010-01-19 @ 20:33:17
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Reservdelskvinnan

Skål och tänker på dej i morron..

Kramar..

2010-01-19 @ 22:22:20
Postat av: nettan

HÅLLER TUMMARNA!!! PUSS...

2010-01-19 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0