Kallelse

Äntligen!




I dag kom det en kallelse till röntgen. Egentligen skulle det bara gå tre, fyra veckor mellan
sista cellgiftsbehandlingen och röntgen men nu blir det nästan fem.
Beror väl på alla helgdagar förstås.

Skönt i alla fall att ha fått en tid. Då kommer det säkert snart en kallelse till min
läkare på onkologen också. Jag ska ju dit någon vecka efter röntgen för att höra resultatet.
Då är vi framme i slutet av januari och tanken är ju att jag ska börja jobba lite smått i februari.

Är dock lite tveksam till om det blir så.
Jag känner själv att allt inte är som det ska i mellangärdet, där jag hade de största tumörerna.
Vet inte om det beror på att de är kvar eller om det kan vara något annat, det får ju röntgen visa.
Men har de inte krympt tillräckligt så kan det bli tal om fler behandlingar.
Just nu är det alltså bara ovisshet och väntan.
Suck...

Har varit borta på fiket i dag. Vi hade premiärdag för semlor.
Och det var tydligen inte en dag för tidigt!!!
De gick åt som smör! Vi hade gräddat semlebullar så vi trodde att det
skulle räcka resten av veckan.
Klockan 14 fanns det inte en semla kvar...

Kul! =D

Nu ska jag snart gå bort till mamma för att valla lilla voffsingen.
Sedan blir det hemåt och soffläge. Är så trött i dag.
Och som vanligt avslutas dagen med en delikat liten spruta i magfettet.
Jag vill sluta med dem. Nuuuuuu!!!
Jag vill, jag vill, jag vill!!!

Puss på magmunnen!
(Blä! =p )


Kommentarer
Postat av: LENA

gulliga lotta.läser din blogg varje dag,å tänker på dej ständigt.nu håller jag mina två tummar så hårt jag kan när det gäller röntgen.det ska vara possitiva svar,så e det bara.härligt att semlorna gick åt.min dotter har kollat på kort på dej sen våran tid i stureby,sthlm.hon säger att du är söt,och jag håller givetvis med.hon håller tummarna åxå säger hon nu. kram från lena.

2010-01-07 @ 18:14:56
Postat av: brittan

håller alla fingrar och tår också för den delen att allt ska gå bra. tänker också på mamma gittan, ge henne en bamsekram ifrån mig. och du ge dig själv en från mig oxå.



kramis från

britt på öland

2010-01-10 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0