Aj, aj

Dumma ögonfransar!!!

Usch, vad jobbigt det är med dessa inflammationer på ögonlocken.
Nu har jag flera små ömma, vita prickar.
Jag ska tala om att det är inte lätt för en stackars flicka att sminka sig när man
ska försöka undvika dessa prickar.

När jag bara går hemma skulle jag inte ens komma på tanken att måla ögonen men nu måste jag
ut bland folk och då krävs det färg för att jag inte ska se så himla cancersjuk ut...

Och vem 17 vill se cancersjuk när man är så frisk som jag?!?

=)))))))

I morse var jag på vårdcentralen och gav bort lite av mitt hett eftertraktade blod igen.
Nu räcker det väl ändå för ett tag, tycker jag.
Det är ju för väl att man inte är rädd för att bli stucken!!!

I dag ska jag bort till fiket en sväng. Vi har ett litet personalglapp på ett par timmar
så jag tänkte faktiskt JOBBA en stund.
Ni vet, sådant där som vanliga människor gör för att tjäna sitt uppehälle.
Såna som inte ser till att få lite cancer för att få vara hemma nåt halvår...
Hi hi!

Annars längtar jag tills i morgon.
Då börjar ju
MELODIFESTIVALEN!!!

Men vet ni hur hjärnslut jag är?
Jag har lyckats boka in resan till Filippinerna så att jag
MISSAR FINALEN!!!

Bra gjort, Liselotte. Duktigt, duktigt..
Jag menar - vad är en kväll på en solvarm, kritvit sandstrand, sittandes på en mysig restaurang
med en iskall öl, god mat och solbrända axlar mot en final i Melodifestivalen?!?
;o)

Förresten - på söndag fyller jag år.
Bara så ni vet.
Haha!

Puss på gula fläcken!


Kommentarer
Postat av: Nettan L

Amen Lotta, det var klumpigt!

Men det finns säkert nåt Internetcafe där du kan följa finalen!

Ha en bra dag!

Kram!

2010-02-05 @ 10:35:30
Postat av: Stina

Ha en alldeles fantastisk helg...och njuuut av melodifestivalen. Och du, jag hade skitit i finalen och mycket hellre varit på den vita sandstranden med en iskall öl i handen. Puss på dig själv

2010-02-05 @ 10:35:47
Postat av: Mia

Du måste väl fira din egen final,som gick bra!!!! Men vad du än gör så sluta inte blogga, älskar din humor du är helt underbar!!!!!!!/ Kram Mia

2010-02-05 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0