Skogen

Yes, yes, yes!!!

Vet ni vad jag har tvingats göra i dag?

Jag har plockat ögonbrynen!!!

Kan ni tänka er?
Jag stod framför spegeln i dag.
Vi har en sådan där rakspegel som man vänder på och och som förstorar på ena sidan.
Och det var då jag upptäckte den:

Skogen!

Visserligen inte en fullt uppvuxen julgransodling. Mer som en nyplanterad lövskog.
Men ändå - den behövde gallras!
=)

Nu jäklar är jag på G, mina kära vänner.
Jag har alltså kommit till det stadiet att både bikinilinje och ögonbryn behöver ansas.
Aldrig i mitt liv kunde jag väl tro att detta skulle kunna vara
förenat med en slags lyckokänsla - haha.

Hädanefter ska jag se rakhyveln som en av mina bästa vänner - inte en fiende...

Förresten - vill ge er det här i dag:



Ni är bäst!

Puss på ♥


Kommentarer
Postat av: LENA

Ha,haa,vad kul att du blivit lite buskig här å där...Jag kan faktist förstå glädjen i det.Det måste kännas kanon att kroppen börjar bli som vanligt igen.hoppas du har haft en trevlig ALLA HJÄRTANS DAG.stooor kram.

2010-02-14 @ 17:33:35
Postat av: Renee

Kramar till er på denna dag puss puss

2010-02-14 @ 18:32:46
Postat av: nettan

Då får man gratulera vännen!!! Hoppas du har haft en bra helg!!

2010-02-15 @ 09:07:48
Postat av: Leif Hedberg

Tänker på Agneta Fältskogs ”Tack för en underbar vanlig dag" när jag läser det du skriver. Vi ska oftare glädja oss över det lilla vardagen har att ge:

http://www.youtube.com/watch?v=5cWH3JBoNzw

2010-02-16 @ 13:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0