Okej då...

Ni är ju för roliga!

Varför går ni in på bloggen???
Jag har ju LAGT NER.

SLUTAT

DRAGIT NED RULLGARDINEN

GJORT SORTI


Jag gick nu in för skojs skull för att se om det stod 0 på antalet besökare,
men - inte då.

44 personer har varit inne i dag för att - ja, inte vet jag!
Hihi, ni e ju för roliga...

Men, men, kära kamrater, när jag nu ändå är här kan jag ju meddela er alla att jag nu är kvinna igen!
Japp, mensen kom i dag och därmed är det sista steget avklarat.
Herr Cancer lyckades inte ens hålla kvar min mens - haha!

Vill också passa på att påminna om

FESTEN!!!

På lördag klockan 18.00
Eksjövägen 11 i Bodafors.
(Det är det hiskeligt fula, stora gula eternithuset som är rätt hyfsat inuti...)

Men hörrni, nu lägger jag ner... tror jag... eller kanske ett tag till... nä, nu får det vara bra!
Fast man vet ju aldrig...

;)


♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: LENA

Ha,haa Lotta.Jag har kollat ibland,å som du märker gjorde jag det nu igen.Vet ej varför,men jag saknar din blogg,jättemkt.Vad härligt att du verkar må bra å att mensen kommit tillbaks.ha det så jättebra,gumman.Jag kollar in imorgon igen,hi,hii.

2010-04-08 @ 14:52:09
Postat av: Elisabeth

Det var väl för väl att du skrev lite igen!! Vi har minsann saknat dig jättemycket!!

Bara för att cancern slumrar så kan du väl inte lägga ner totalt? Vi får ju abstinens ju;-)

Jag har lunchat med en bröstsyster idag. Vi hittade varandra också via bloggandet och det var verkligen hur trevligt som helst!

Fast jag hade ju gärna gått på fest...;-) Ni får väl ha lite kul för mig också!!;-)



Kram kram

Elisabeth

2010-04-08 @ 16:54:21
URL: http://ebesalit.blogspot.com
Postat av: Ankan

Jag kollar in här tills det står att bloggen inte finns mer,,,saknar ditt skrivande här inne..

Syns ju på lördag,,ska dricka vin,,hahahaha ska bli kul & se hur det blir=)

Kramen så länge

2010-04-08 @ 23:56:35
URL: http://www.ankboet.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag har fortsatt att gå in här.Och väntat på att du ska skriva något.Saknar dig och dina härliga humor. Hoppas du ändrar dig och fortsätter att blogga/Kram Mia

2010-04-10 @ 12:03:15
Postat av: LENA

Och just nu i denna stund så kan jag tänka mej att ni är många hos dej som står å skålar,hoppas det blir en trevlig å rolig kväll.SKÅÅÅÅL LOTTA.och alla ni andra.kram Lena.

2010-04-10 @ 18:45:58
Postat av: nettan

Jag saknar att inte få veta nåt om ditt liv eftersom vi inte hörs så annars!! hoppas att ni har kul ikväll,så synd att jag inte är där-men jag dyker upp när du minst anar det sötnos!! Skriv!!!!! Pussar på dig massor!

2010-04-10 @ 20:00:56
Postat av: Agneta

Grattis! Dubbelt grattis! Och tack för rolig läsning. Håll Herr Cancer långt borta från dig och vännerna fortsatt nära!

Kramar

2010-04-13 @ 07:40:23
URL: http://blondieyagnes.blogg.se/
Postat av: Kerstin

måste ju få kolla juue....du skriver ju så man får abstinens när man inte läser det du skrivit

2011-08-08 @ 21:25:27
Postat av: Anna

Det är ju så att det ständigt är nya människor som får cancer, som jag själv, och som via sökmotorer hittar till bloggar - nedlaggda eller ej... Så länge bloggen ligger kvar och är sökbar får du nog stå ut med besökare

2013-08-10 @ 01:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0