Shopping

Har nu varit inne i stan och köpt mig till lite lycka!

Bland annat hittade jag de här stövlarna. Vad tycks?





Dessutom slank det ner ett par sjalar, tröjor, två brallor - varav de ena i skinn, läckert!
Det blir en hot babe på Ryhovs sjukhus i morgon, ha ha!

Hur kommer det säg att man hittar massor när man inte hade tänkt handla? När man däremot är på jakt efter någonting finns det banne mig inget som är snyggt? Mysko...
 
Nu väntar jag på att Pernilla och barnen ska dyka upp. Kaffebryggaren är laddad och pariserbullarna framdukade.
Mums filibabba!

Har ringt och beställt sjuktransport tills i morgon. Hade gärna velat att Tony skjutsade mig men det kommer leveranser till caféet i morgon och han måste vara där och ta emot dem. :O(
Hade varit mycket skönare om han var med. Men, men - jag är ju en stor flicka så jag klarar mig väl själv. Fast lite synd om mig får ni gärna tycka...


Till Britt som svar på din kommentar: Ja, bajskorvarna är fortfarande stora och otympliga! Funderade ett tag på att ta en bild men där går gränsen även för mig.... ;O)

Pussssssssssssssss!


Kommentarer
Postat av: Boel

Ha! Jag har ett par exakt likadana snyggingar. Otroligt snygga till stickade strumpbyxor och klänning med A-linje.

2009-09-21 @ 20:16:19
Postat av: Anonym

Vi gamla kalmariter har smak, vi! :O)

2009-09-21 @ 20:56:25
URL: http://cancerlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0