Pissmorgon

I dag kommer att bli en riktigt pissdag...

Kände det redan när jag vaknade. Det här blir ingen av de bättre dagarna. Hade sett framför mig en förmiddag med bara lugn och ro. Behöver det nu, känner jag.
På tisdag är det dags att åka in för nästa behandling och det är detta som spökar i bakhuvudet på mig. Hur kommer jag att må den här gången+ Blir det värre än sist? Bättre? Vill ha tid i lugn och ro för att bara ladda.

Men nu är Alex hemma från skolan. Han mår inte bra, säger han. Har ont i magen. Saken är den att han brukar få "ont i magen" med jämna mellanrum. Speciellt när det är gympa eller något annat tråkigt... Men det brukar gå över när klockan är en bit över nio...

Så nu är han hemma och jag fick ingen lugn och ro. SATAN! Känner mig stressad och pressad.
Ska åka bort och spy lite galla hos mamma på fiket. Skriver mer sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0