Lugn afton

Det har varit en lugn dag i dag.

Var borta på fiket och hjälpte Tony att stänga. Sedan köpte vi med oss pizza hem till barnens stora glädje.
Eftersom det blev lite bakelser över passade vi på att bygga på fläsket ytterligare! :o)

Pratade lite med min härliga svägerska i telefon innan jag lyckades somna på soffan.
M.a.o - det blir en seeeen kväll i kväll...

Fasen, vad jag fryser om huvudet! Måste nog shoppa lite varma, goa mössor snart. Tur att Herr Cancer kom nu när det är höst så det finns lite att välja på i affärerna. (Å andra sidan hade jag väl inte frusit om det varit sommar....)

Tog sista penicillinet i morse. Och - peppar, peppar - nu verkar det som att såret i ljumsken ÄNTLIGEN har gett med sig! Jag vet att man inte ska säga så för då spricker det väl upp igen. Men är man en gambler så är man!

Är så glad för alla fina kommentarer jag fått efter min "ladyshave"!
Ni är så snälla och skriver så mycket fint!
Tack alla!

Nu ska barn stoppas i säng och sedan blir det mys med
VÄRLDENS UNDERBARASTE MAKE!
(Som jag i övrigt tror har tänt till lite på min rakade skalle. Han är lite kinky, min Tony... ;o)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0