Kunde inte komma på nån rubrik... :O)

God morgon på er!

Har precis lämnat av barnen vid skolan. I vanliga fall går de själva men jag ville prata lite med Alex fröken. Han hade ont i magen i morse igen och ville stanna hemma. Jag lider med honom men han kan ju inte vara hemma hela tiden...

 Det är så tydligt att hans magont är förknippat med mig men som tur är har han en jättebra fröken som har full koll på honom i skolan. Jag var beredd på att han inte ville att jag skulle följa med till klassrummet på grund av min sjal på huvudet men det gick bra och inget av barnen sa något.
Hans fröken och jag kom överens om att jag ska vara med honom i skolan någon dag nästa vecka. Då kan jag själv ta en stund och berätta för hans klasskompisar om cancer, varför jag inte har något hår osv.

Förhoppningsvis kan då jag ta alla frågor så att han slipper. Tror att det är en bra idé, speciellt om jag tar med mig glass till allihop... :O)

Var på vårdcentralen redan halv åtta för att lämna blodprov. (Borde vara förbjudet att bli stucken vid den tiden!) De kollar att nivån på mina vita blodkroppar är okej inför behandlingen. Hoppas det.

Nu ska jag och lilla mamsen ta en tur in till stan. Ska bl.a lämna tillbaka en tröja som fick mig att se ut som ett hus, ha ha! Ska även köpa ett gäng knästrumpor i olika färger som jag ska klippa av fötterna på. De ska jag ha som förband runt min Picc-Line så att man blir lite cool! Kanske hittar man någon snygg sjal också.

I eftermiddag kommer min älskade svägerska Pernilla ♥. Kul - då kan vi sitta och snacka skit ett tag. (En favoritsysselsättning!)

Nähä, nu ska jag gå och bajsa!
Vi hörs senare!

Puss på er stuss!


Kommentarer
Postat av: Britt

är korvarna fortfarande lika stora och otympliga...

2009-09-21 @ 14:35:16
Postat av: Ted!

Jaha, det var ju typiskt att Britt skulle kommentera det då......hm, hade annars tänkt att göra det. Får jag väl önska dig en bra dag då istället.....:)



Ha det gött gumman, hälsa alla!

2009-09-21 @ 15:27:48
Postat av: Jessica T

Så härligt det var att få träffa på dig i dag. Du ska veta att du finns i mina tankar varje dag.

Kram på dig.

2009-09-21 @ 15:29:54
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0