Kan man sova med hårnät?

Jag vill inte gå och lägga mig i kväll. Har panik för att kudden ska vara full med hår i morgon. Kan man sova med hårnät insmetat med Karlssons klister? :-P
I morse satte jag upp håret och sedan dess har jag bara dragit lite i det. Det kom en ganska stor tuss... Konstig känsla - samtidigt som jag nu har en nästan manisk dyrkan för mina lockar så känner jag avsmak för dom. Creepy! Men Herr Cancer är ganska creepy.

Åkte och handlade massor med kläder i dag. Mest till barnen men även en del till mig. Hittade en jättesnygg sjal som jag väl snart ska linda om mitt nyvunna ollon! Haha, vi är fem grabbar och en tjej i familjen och jag blir den med störst ollon!!!

Åkte och hälsade på dom på jobbet och det var verkligen jätteroligt. Jag saknar mina arbetskamrater, det insåg jag i dag. Jag saknar pulsen på tidningen och att vara med där det händer. Jag är inte gjord för att gå hemma. Jag är gjord för att skriva och vara en böld i röven på kommunpamparna! Men de lär väl vara kvar även efter att Herr Cancer har besegrats. Förhoppningsvis även arbetskompisarna. Jag älskar er alla!

Puss


Kommentarer
Postat av: JohannaMariaMs

Vad roligt att du har börjat blogga! :) Det är verkligen en grym terapi, och feedbacken man får gör väldigt mycket för en sliten cancerpatient!



Och det där med håret. Raka bara av det. Rätt och slätt. Är bara jobbigt att vakna upp med kudden full av hår, eller stopp i avloppet! Det kommer att kännas bättre! Plus att då har DU gjort valet att raka dig, det är inte håret som sakta försvinner pga av cellgifterna! Så resonerade jag iaf! :)

2009-09-15 @ 22:06:23
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0