Frisyr...

En heldag i Jönköping.

Och det betyder nästan alltid slut i huvudet (mer än vanligt, alltså!)
och slut i fötterna (kan det bero på klackarna?)
Mamma och jag stack iväg på morgonen eftersom jag hade en tid inbokad hos frisören på Ryhov. Jag stoppade alltså ned mitt hår i en påse för klippning. Mycket praktiskt, haha!

Hade beslutat mig för att klippa lugg och en rak frisyr - förebilden var Uma Thurman i Pulp fiction. Detta av den enkla anledningen att jag aldrig någonsin har kunnat ha sånt hår tidigare eftersom jag själv är krullig med lockar som gör precis som de själva vill. Och detta överensstämmer sällan med det JAG vill...

Så nu skulle det bli lättskött frisyr!

Hur mycket jag kommer att använda peruken vet jag inte än. Inte heller om jag ska klippa den mer längre fram.
Men, hur som helst, nu har jag i alla fall ett val. Snart är mitt eget sista stubb borta och då är det nog inte lika kul att vara kal på huvudet längre...

Så - här är resultatet:






                            


Kommentera gärna! Det är roligt att höra vad ni tycker!
(Men bara om det är snällt, annars bryter jag ihop... Den som inte tycker att detta är snyggt kan läsa typ Anna Ankas blogg i stället. Där får ni verkligen något att störa er på! :O)

:o)


Kommentarer
Postat av: Ted!

Visst var det snyggt, allting pryder en skönhet (hur nära som helst att det blev skönget, tur man korrläser ibland) Men jag tyckte ju å andra sidan att du var skitsnygg utan hår med........hmm, det var ju det där med, allt passar en skönhet ja.............glömde!

2009-09-30 @ 18:24:34
Postat av: Liselotte

Tack Ted!

Smicker funkar ALLTID på mig ska du veta!



Kram

2009-09-30 @ 18:48:50
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: nettan

vilken rockerbrud- du blev skitsnygg...

2009-09-30 @ 19:29:14
Postat av: Lotta Lindqvist

Snyggt!!! Bra val. Du ser cool ut.

2009-09-30 @ 19:34:46
Postat av: Johanna

Jättesnyggt Liselotte!! Om jag vore du skulle jag använda den där peruken ofta. Du är ju skitsnygg i den. Ser ut som vilken känd model som helst. Och vad smal du är!! Snajsigt!

2009-09-30 @ 19:59:08
Postat av: Britt

snygg, hot, läcker...vicken pingla, dax för Tony att bli lite mer orolig tror jag...

kram britt på öland

2009-09-30 @ 21:11:10
Postat av: Tina

Supersnyggt! Som ovan.. allt klär tydligen en skönhet. Det har vi fått bekräftat nu, fast jag är nyfiken på hur du skulle se ut som blond... Kramen!

2009-09-30 @ 21:22:52
Postat av: Liselotte

Tina: Jag provade faktiskt en peruk med blonda slingor. Jag såg ut som en öststatshora, haha!



Kram!

2009-09-30 @ 21:31:49
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Wow! Du är skitsnygg. Frisyren passar dig verkligen! Du är fin rakad med ska du veta. Båda är bra. och som du skrivit innan. Dina ögon är så pigga och fina.

Kramis på dig

2009-09-30 @ 22:02:38
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Nettan L

Jättesnyggt!

Kram på dig!

2009-09-30 @ 22:48:46
Postat av: Anonym

Drop dead gorgeous :) / Kram Anette

2009-09-30 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0