Bara en skitsak...

HJÄLP! JAG SKITER SOM EN HÄST!!!

Normalt gör jag "the big one" varje morgon efter kaffet och en morgoncigg. Punktligt som en klocka. Nu får jag springa tre, fyra gånger per dag och jag är ta mig fan livrädd varje gång att det ska bli stopp!
Vadan detta???

Har skickat iväg Tony till Systemet för att inhandla en flaska Grönstedts (borde jag inte få betalt för att jag gör reklam för dem nu?) I kväll tänkte jag låta lockarna falla. Känns inte så förtvivlat ångestladdat nu längre. Kan bero på att jag har ont i hela hårbotten. Det är ömt och kliar och håret ser ut som en enda risbuske. :o(

Har även fått ha flera timmars egentid nu på eftermiddagen så bitchen är borta och I am back!

Så - bered er på lite bilder senare. De lär inte vara vackra men Herr Cancer är ju inte särskilt läcker. Jag tänkte först kalla det får min hårborttagningsceremoni. Min kära, och alltid så ordvitsiga, kollega på jobbet - Leif Hedberg - myntade dock ett annat uttryck som jag tycker är hysteriskt roligt i min situation:

I kväll ska vi ha "kräft"-skiva! Ha ha!!!


Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lotta Lindqvist

Fan, du är riktigt bra på att blogga. Att du kan vara så underhållande mitt i eländet. Skönt att du har fina människor runt dig som finns där för dig!

2009-09-18 @ 20:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0