Baka baka liten kaka

          


Vad gör mamma och pappa när barnen gått och lagt sig?
Rätt svar: Godsaker. Eller, rättare sagt, Tony bakar och jag äter upp det!!!


Skrev redan tidigare att det här har varit en bra dag och det har hållit i sig under hela kvällen. Herr Cancer har helt enkelt inte varit inbjuden i dag.

Nu är det dock snart dags för dagens spruta. Me not like!!!
Man tar sprutan långt ner på magen där man får tag på mest löst hull (inga större problem i mitt fall :o)) och den första tiden kändes det faktiskt ingenting. Men de senaste dagarna har det börjat göra ont vilket gjort att jag nu blivit nojig. Jag får liksom seeega och skruuuva in sprutnålen som om jag ska igenom någon jäkla elefanthud. Visst låter det kul?

Dessutom hade såret i ljumskarna förstås inte gått ihop. Nä, det var väl lite för bra för att vara sant. Så det blir fortsatt omläggning ett tag till. Hur sexig känner man sig när man får fläka upp en vätskande ljumske mitt framför näsan på sin älskling så att han kan byta variga förband? Tur att vi inte ska ha fler barn. Det hade nog fått bli insemination i så fall, ha ha! 

Puss och God natt på er alla!



Kommentarer
Postat av: Jessica T

Mmm gott med godis.



Hoppas att allt rättar till sig. det där med sprutorna är nog en vanesak. Upp och ner helt enkelt.

Kram

2009-09-17 @ 12:59:17
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0