Trött

God morgon!

Usch, vad jag är trött.

I går kväll somnade jag, sittande i soffan, under Idol.
Sedan var det tydligen omöjligt att få liv i mig igen.
Barnen gick och la sig, Tony la sig, och jag sov som en stock.

Jag kom ihåg att jag vaknade någon gång under natten och, i en stund av plötslig sinnesnärvaro,
kom jag på att jag måste ta min spruta! Ganska imponerande, eller hur?
Helt väck i huvudet, tandborstning sket jag i men sprutan, den kom jag ihåg!
Man ser vad som är nummer ett i mitt liv just nu, eller hur?
:o)

Gick upp vid halv sju med Charlie i morse. Han skulle åka till Ljungby och vara med på sin första judotävling
och de kom och hämtade honom vid kvart över sju. 
Efter det åkte jag bort till fiket och fixade, bakade, bryggde kaffe och allt annat
som måste göras innan vi öppnar.
Sedan kom Tony och löste av mig eftersom det är han och Nikitha som jobbar i dag.

Så, nu är dygnsrytmen rubbad och jag kommer med all sannolikhet att vara precis lika trött i kväll igen.
Jag är verkligen ett roligt sällskap för min familj...
Inte mycket party här inte, ha ha!

Måste höra med läkaren på onsdag varför jag är så slut. Innan har jag ju varit jättepigg och det är
skittrist att gå omkring och vara trött hela tiden.
Gillar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0