Skrattfest

Glömde ju...

Tony och jag pratade i går om att det sällan är något på tv som gör att man
verkligen får skratta!
Ni vet -  ett sådant där härligt ASGARV!!!

Så när vi nu var på Ö&B (jävla reklam igen...) så beslutade han sig för att göra något åt det.




Just det - i kväll blir det Monty Python kväll!
Ahhhh -  det finns ingenting som går upp mot riktigt sjuk humor!
(Jo, okej, Tony kan säkert komma på nåt men man kan ju inte få allt... ;O)

Det var ett tag sedan jag såg de här filmerna nu, men jag kommer i håg att
då skrattade jag så här mycket:






Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica T

De filmerna har jag bara hört talas om. Aldrig sett. illa va!

Kram på dig.

2009-10-19 @ 09:22:11
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0